הרב מרדכי בלוי בריאיון: "בגלל התלונות, יהיה ריענון בוועדת התקשורת"

אסתי פלד 1 Comment on הרב מרדכי בלוי בריאיון: "בגלל התלונות, יהיה ריענון בוועדת התקשורת"

הרב מרדכי בלוי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על המלחמה שמנהל שר התקשורת נגד הקומה הכשרה והסכנות לציבור החרדי, בלוי התייחס לתלונות על תפקוד הוועדה וסיפר כי בהוראת מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין יהיה ריענון בקרב הוועדה

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איש החינוך הרב מרדכי בלוי בריאיון הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא

"אני רוצה לומר שמדובר בגזירה נוראית, אנחנו התחלנו לפני 18 שנה את הקומה הכשרה, בגלל שיש קווים של קווי תועבה, כיום הדבר הזה כמעט לא קיים. אבל מה כן, אם מספר שאנחנו מזהים אותו כאדם חרדי, ולכן בחור יכול ללכת לפלאפון פתוח להכל, וזה הרס הדור".

"אני לא מבין את השר הנדל, ממשלת איחוי וריפוי, זה ממשלה ללא חמלה וללא יהדות, אנחנו צריכים להתחנן על זה? בוולוז'ין שרצו לכפות ללמוד פעם בשבוע שפה סגרו את הישיבה, כאשר הייתה גזירה בפולניה החפץ חיים הגיע לשר החינוך בפולני והתבטלה הגזירה, מה קורה פה?".

"חלק גדול מהציבור כועס על וועדת התקשורת שיש היום ולכן עושים ריענון בין השורות, מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שמינה אנשים שיביאו לשינוי. היו תלונות על המחירים היקרים של המכשירים הכשרים, היו תלונות על חסימות לא נצרכות, הוועדה לא בדיוק תפקדה כמו שצריך, אבל מה זה קשור? בגלל זה להעניש חצי מיליון לקוחות?".

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לא מאמין שגור ישחררו את הוועדה ללטאים